Relansare sau sfarsit?

Posted on October 16, 2009

5



Aceasta e intrebarea pe care mi-o pun de cateva zile încoace. La ce ma refer? Evident ca la blogging. Dar hai sa va prezint putin situaţia.

Probabil că unii dintre voi stiti deja că acum lucrez. Dar nu am sa intru in detalii, pentru ca nu asta e subiectul acestui post. Ideea e ca 3 luni incoace, mai precis de cand am inceput sa lucrez, mi-am gasit tot mai putin timp pentru blog. Ideile au fost tot mai putine, postarile si mai restranse pana…a fost pauza. Una indelungata. Si care probabil va urma. Cat? Nu am de unde sti. Asta deoarece ma axez mai mult pe job, iar toate ideile pe care le am i-au imediat calea acestui site.

Si atunci de ce nu renunt pur si simplu? Poate pentru ca m-am atasat putin de blogging, poate ca imi placea sa scriu aici si sa primesc comentarii, poate datorita faptului ca am reusit sa strang o comunitate micuta si cativa cititori fideli, astfel ca desi nu am mai scris de ceva timp am in continuare ceva mai multe vizite pe zi decat ma asteptam.  Stiu…va datorez multe.

In plus, am si un domeniu. Hai sa va spun povestea lui. Tot in vara va vorbeam de un proiect (apropo….pana la urma am ramas la Prosport🙂 ). Voiam sa fac un blog de fotbal international. Eram foarte ambitios, imi pregatisem toate materialele, structura, voiam sa scriu mult si eram convins ca voi reusi. Gasisem si ceva sustinere la cateva persoane importante din online-ul romanesc, am facut rost si de un domeniu (erotund.ro). Insa a venit o alta veste buna pentru mine si am lasat, cel putin o vreme, la o parte lucrarile la acel proiect.

Treptat mi-am dat seama ca nu prea am nici timp (si poate nici idei) sa mai scriu si in alta parte. Astfel ca noua mea ambitie a fost sa imi transfer acest blog pe domeniul erotund.ro

Ceea ce ar fi posibil, dar imi dau seama ca nu am timpul necesar sa fac acest pas. Acum intelege-ti dilema mea? Pe de-o parte ma gandesc sa renunt definitiv (sau temporar, oricum pe o perioada mare) la blogging, dar stiu ca imi va parea rau si imi va lipsi. Pe de alta parte ma gandesc sa imi relansez blogul, sa il transfer pe acel domeniu, sa ii gasesc o tema draguta si….multe altele, dar stiu ca nu voia avea timp sa ma ingrijesc de el asa cum ar trebui. Idei am…foarte multe, dar nu stiu daca si timp iar motivatia, momentan, e foarte slaba.

Ma voi gandi si mai departe ce voi face. Probabil ca va mai dura un timp, deoarece urmatoarele 2-3 saptamani sunt foarte incarcate. Oricum, mi-ar prinde bine un pont, o sugestie sau chiar o incurajare. Asa ca daca aveti vreuna, sunt mai mult decat curios sa le aflu.

Pe curand! (sper)

P.S.:

1.Pe 7 octombrie am facut un an de blogging. A trecut cam prea repede acest an.🙂

2. Daca pe blog nu mai reusesc sa scriu, ma gasiti totusi pe twitter unde mai ciripesc din cand in cand.

3. O poza misto, vazuta pe net.😀

Posted in: De'ale vieţii