Sansa de a spera

Posted on October 21, 2009

10



Min 2. Sunt in metrou, undeva pe la Unirii. Citesc din Prosport. Glasgow Rangers deschide scorul in meciul cu Unirea Urziceni.

Min 32. Acum probabil sunt in autobuz si scriu mesaje. Unirea egaleaza prin Bilasco.

Min 45. Ajung acasa la pauza. Pana ma dezechipez si aprind TV-ul incepe a doua repriza. Prima imagine pe care o vad la acest meci e cu aia doi din atacul echipei cu peste 100 de trofee. Se pregatesc sa deschida repriza secunda.

Min 49. Intre timp am iesit pana in bucatarie sa imi incalzesc pastele facute alaltaieri. Revin intamplator in camera chiar cand mingea deviata cu calcaiul de Bruno Fernandes (tipul ala cuminte si ascultator la toate rugamintile fotografului care a venit cu ceva timp in urma in redactie, unde lucrez si eu) atinge vinclul si intra in poarta. 1-2! Hai ca e frumos. Se poate!

Min 59: Pastele sunt calde, sunt gata. Mi-am adus si branza de burduf din care mai infulec, dar cate putin, sa nu se termine. Abia ce am inceput sa mananc ca Unirea marcheaza din nou. E incredibil! 1-3 cu Glasgow Rangers? Nu as fi crezut. Bravo, Tibi!

Min 65: Un fault de joc, o  lovitura banala de la 30 de metri. Jucatorii Unirii combina ceva si Brandan marcheaza al patrulea gol dupa o faza foarte frumoasa. Ce?? 1-4? Eu aproape ca scap farfuria cu mancare din mana, jucatorii nostrii incep sa danseze, eu incerc sa ma calmez si ma asez din nou pe scaun sa imi termin mancarea.

Min 75: Termin de mancat si merg sa imi spal vasele, in timp ce Frunza intra pe teren.

Min 80: Am spalat si vasele si revin in camera. La TV prima imagine e cu un Walter Smith morocanos si cu bratele incrucisate. Tribunele sunt parca mai goale. Da, suporterii au plecat dupa al patrulea gol.

Min 90: Meciul se termina! E incredibil, dar Urziceni a reusit cea mai categorica victorie a serii! 1-4 cu Glasgow Rangers in deplasare, locul 2 in grupa. Cine ar fi crezut asa ceva pentru micuta grupare ialomiteana in aceasta vara? Dar acum cativa ani, cand au promovat si era principala favorita la retrogradare? Probabil doar jucatorii, oficiali si Dan Petrescu.

Ei au sperat, au crezut si au muncit pentru ca prin aceste rezultate sa ne bucure din nou pe toti romanii. E o victorie pentru toti cei care mai pastreaza amintirea acelui dureros 0-5 cu Serbia.

Acesta este fotbalul adevarat! Multumim, Unirea Urziceni!

P.S.: 1. Gigi, ai vazut meciul?

2. Barcelona a pierdut acasa cu Rubin Kazan. O victorie la fel de surprinzatoare. (sa va fie rusine extraterestilor, aveam bilet pe voi!)