Despre campania KFC pe bloguri

Posted on February 9, 2011

7



(P)

Săptămâna trecută m-am înscris şi eu în campania pe care KFC o propune posesorilor de blog. Ideea e simplă: au existat 3 categorii la care fiecare posesor de blog a putut să se înscrie: 50, 100 şi 150 de euro. Cunoscând traficul de pe blogul meu, am decis să îmi încerc şi eu norocul şi m-am înscris la categoria 50 de euro. Am ca adversari alte 17 bloguri, din care organizatorii vor alege probabil 10 bloguri.

Şi aici am nevoie de ajutorul vostru. Pentru a avea o şansă să fiu printe cei selecţionaţi trebuie să adun cât mai multe click-uri pe care să le redirecţionez către ACEST ARTICOL. Aşadar, dacă doriţi să îmi faceţi un bine, mă puteţi ajuta dând un click pe link-ul menţionat până pe 12 februarie. Nu durează decât o secundă.😀

Şi dacă tot nu v-am convins, iată şi câteva argumente suplimentare:

– nu am mai câştigat niciodată la vreun concurs! Iar acum chiar cred că aş avea o şansă. Ar fi şi timpul, nu?🙂

– În sidebar (coloana din dreapta), a rămas spaţiu fix pentru un banner. Şi ce bine s-ar încadra acolo banner-ul KFC😀

– Ar fi primul banner plătit pe care l-aş avea pe blog! Ar fi ceva…

– Mi-aş recăpăta o parte din banii pe care i-am lăsat în magazinele KFC până acum. Oh, da, i like KFC! Aşadar, help me!😀

– Dacă nu mă înşel, e singurul blog sportiv care a intrat în campanie. Deci, zic să mai dăm puţină culoare şi ştiu eu că şi pasionaţii de sport nu ar refuza o masă la KFC. Pentru sportivi nu pot băga mâna în foc.😀

Vă mulţumesc!