Adio Prosport! Adio liga2.ro!

Posted on March 31, 2011

2



*iniţial am vrut să postez mesajul acesta pe facebook, însă mi-am dat seama că am mai multe de spus, aşa că l-am scris aici.

Începând de mâine nu o să mai lucrez la Prosport şi nici la Liga2.ro . Voi rămâne, totuşi, corespondent la Alfa news . Se termină o perioadă, dar începe alta.

Sunt optimist.🙂 Am câteva idei de proiecte pe care este posibil să le concretizez în continuare. Sau voi încerca să îmi găsesc altceva de lucru, evident în acelaşi domeniu.

O să iau în considerare şi facultatea, pe care, cu mare părere de rău trebuie să recunosc, că am cam ignorat-o de când m-am angajat la Prosport. În vară am licienţa, iar până atunci încă o sesiune de examene şi 2 (?) tutorate. Aşa că această pauză cade numai bine.

Încă nu sunt sigur ce o să fac mai departe, dar opţiuni există.🙂

Partea cea mai bună este că voi avea, în sfârşit, timp liber să particip la activităţile organizate de Sport Meet. Sâmbătă voi merge la primul #fotbaltweetmeet după mai bine de 2 ani în care nu am mai jucat. Abia aştept!

Le mulţumesc tuturor colegilor pentru ultimii doi ani. Şi mulţumesc Prosportului pentru această experienţă. Mulţumiri speciale colegilor de la liga2.ro pentru cei doi ani în care am lucrat împreună şi le urez mult succes pe mai departe. Îmi doresc ca liga2.ro să urce în continuare şi să ajungă din urmă marile site-uri de sport din .ro.

Asta a fost totul. Viaţa merge mai departe şi sunt convins că mă vor aştepta noi lucruri mult mai frumoase.🙂

Adio, dragă Prosport!

Posted in: De'ale vieţii