Vreau sa joc in Echipa Bloggerilor :D

Posted on March 15, 2012

2



Sunt momente în viaţă pe care nu ai voie să le ratezi. Un meci de fotbal împotriva unor oameni ca Răzvan Lucescu, Viorel Moldovan şi Iulian Miu este unul dintre ele.

Sîmbătă, echipa bloggerilor va juca împotriva unei echipe formate din jurnaliştii de la Dolce plus cîteva personalităţi din lumea fotbalului.

Chinezu scoate un post de jucător la bătaie, aşa că îmi încerc şi eu şansa.

Şi pentru că pînă la răsplată trebuie depusă şi o mică muncă, am să vă prezint în continuare cîteva motive pentru care vreau să fac parte din aceastp echipă:

1. Pentru că de fiecare dată cînd am jucat fotbal alături de bloggeri m-am simţit bine şi m-am distrat. Cupa Bloggerilor de la Cluj şi meciul 2.0 dintre stelişti şi rapidişti, cu Răducanu şi Duckadam antrenori, rămîn două experienţe dintre cele mai frumoase din viaţa mea.

2. Pentru că datorită acestor #oamenifani din online am ocazia să practic mai des sportul pentru care am o pasiune nemărginită.

3. Pentru că abia aştept să îl cunosc pe Răzvan Lucescu şi să fac o poză cu el. Este personajul pe care îl stimez cel mai mult din fotbal.

4. Pentru că un alt fost rapidist, Viorel Moldovan, şi-a anunţat prezenţa la meci şi mi-aş dori enorm să schimb cîteva pase şi cu el. L-am urmărit încă de cînd era la Nantes. Îmi amintesc şi acum cît de fericit am fost cînd s-a anunţat transferul lui la Rapid, dar şi emoţiile pe care le aveam la fiecare marcat de el.

5. Iulian Miu, Ioan Andone, Basarab Panduru (îl urmărea pe cînd evolua la Porto) sînt bonusuri. Personaje care merită întîlnite.

6. Ultimul, dar şi nu cel din urmă motiv: Vlad Enăchescu şi Emil Grădinescu. Doi dintre jurnaliştii alături de care am crescut urmărindu-i în faţa televizorului. Şi pe care mi-ar plăcea să îi întîlnesc.